Josefin - Bortbjudna på middag igen

Idag blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar igen och denna gång stod surströmming på schemat. Det är jag som tjatat på det i århundranden och äntligen säger jag bara! 
 
Det var jag, killen, min bror, mina föräldrar och farföräldrar plus våra sammanlagt tre hundar. Det satt verkligen fint i magkistan och sällskapet går så klart inte att klaga på. Till efterrätt blev det glass och även det satt finfint.
 
När magen var så full att jag knappt kunde gå trotsade jag känslan av att jag skulle sprängas och vi begav oss till killens pappa där vi bara var och pratade tills det var dags att fara hem och sova för killen min som ska upp till jobbet i morgon. Nu sitter jag här och fixar och trixar på datan men ska nog också snart lägga ikull mig. På återseende kära ni!

Kommentera här: