Josefin rekommenderar - Sombreros

En ny kategori som vi tänkt dra igång här på bloggen är "Rekommenderar". Inom denna kategori kommer vi att varje onsdag tipsa om något eller dela med oss av en favorit som vi har. Första inlägget är självklart matrelaterat! För är det något vi tycker om så är det mat haha! 
 
Detta är alltså ett par snacks som jag provade först nu innan jul. Eller ja det var ett par liknande fast dom kallades för tomteluvor om jag inte missminner mig och dom var säkerligen någon slags juledition. Eftersom jag och killen gillade dom så mycket och dom inte fanns längre att köpa så fann vi dessa som var något liknande. Tycker verkligen dessa var goda att smaska på. Den blå påsen är smaken lättsaltade och den gula är cheddarost. Kan inte riktigt bestämma mig vilken av dessa som faller mig bäst i smaken men jag gillar båda starkt och rekommenderar dessa till dig som vill ha något sprött att knapra på till fredagsmyset!   

Kommentera här: