Josefin - Rosa & Guld

Dagens naglar fick bli en rosa grund med guldiga detaljer. Hade väl egentligen ingen plan på vad det skulle bli i slutendan men tycker verkligen att det rosa lacket (av märket The One) och det guldiga (Zitz, som kostade mig en ynka tia på dollarstore) passar så bra tillsammans färgmässigt. Bägge var också lätta att jobba med och jag tycker att dom torkade hyfsat fort ändå. Så på den fronten är jag nöjd, mindre nöjd är jag över mina så kallade detaljer. Eller ja dom funkar väl men hade gärna gjort lite annorlunda på vissa naglar om jag hade orkat göra om dom haha! 
 
Vi får väl se hur länge det håller sig, förmodligen inte speciellt länge om jag inte lägger ett topcoat över då jag vet att dollarstores naglelack inte sitter speciellt bra (oftast inte i alla fall). Det gör dock inte mig något då det bara ger mig ett nytt tillfälle att göra nya naglar! 

Kommentarer:

1 Elin:

Vad gulliga!

Svar: Tack snälla!
ericajosefin.blogg.se

2 Angelica Wåhlin:

Oj, vad snygga!

Svar: Tack, vad glad jag blir!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: