Josefin - Födelsedagshund

Igår fyllde denna skönhet hela 5 år. Känns som att vi hämtade honom igår samtidigt som det känns som att jag aldrig levt en dag utan honom i mitt snart 22åriga liv. Är så glad för att han kommit hit och förgyllt våra liv men tiden går på tok för snabbt! Han är fortfarande min lilla valp och kommer nog i och för sig alltid att vara det.
 
När han fyller år så firas han så mycket det bara går från morgon till kväll med paket, bus och mys hela dagen om så möjligt. Vissa tycker att det är löjligt medan andra (antar andra hundägare ex.) kanske förstår bättre. Själv skulle jag inte vilja fira hans dag mindre på något sätt, han verkar ju inte direkt tycka illa om att bli uppvaktad om man säger så haha! Mitt lilla charmtroll! ❤ Brukar ni fira era djurs födelsedagar på något sätt? Hur i så fall? Berätta gärna i kommentarfältet!

Kommentera här: